Heart Chat Bubble

Bästa julafton

Igår hade jag den bästa julaftonen på flera år tror jag. Vi har fått så sjukt mycket bra saker till lägenheten som vi verkligen behöver och allt! Åh vilken lycka, är hur glad som helst över alla saker :) Var och hälsade på hos farmor och farfar på graven, kan ha varit det jobbigaste jag varit med om. Men dom var med mig i mina tankar hela tiden, som dom alltid är!!! Avslutade kvällen med att gå till Chaplin en sväng med Carro och Teddy. Haha ja... Vimmerby är verkligen sig likt! Det var iaf kul så länge som det varade.

Idag ska vi äta god mat hos mamma och sedan packa bussen för imorgon flyttar vi in i VÅRAN lägenhet!!!!!! :D :D :D :D :D :D


Folk som vill förstöra kan ju faktiskt bara dra åt helvete...... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback