Heart Chat Bubble

Dagen FÖRE nyår

Ligger i sängen och funderar på vad vi ska äta imorgon på våran 3 rätters nyårs aftons middag haha. Har lite svårt att bestämma mig. Vet iaf vad det ska bli till huvudrätt :) resten har jag inte en aning om. Ska göra snittar också som tilltugg hade jag tänkt, kanske någon bål också inte vore så dumt :)

Idag firar jag och min ögonsten 5 hela fantastiska underbara månader tillsammans. Det är verkligen lycka att få vara med Teddy! Han sprider så mycket glädje och lycka i mitt liv varje dag. Har aldrig mått så bra som jag gör tillsammans med honom. Kan inte beskriva i ord hur det känns att vara kär i han! :) kommer älska honom hela mitt liv, tills den dagen jag slutar att andas, och mina sista andetag ska jag ge till honom. För han är värd allt i världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback