Heart Chat Bubble

Fjärde advent

Redan den fjärde advent? Känns verkligen inte som det. Det är ingen snö och jag har inte redigt fått in någon jul känsla heller. Har inte köpt en ända julklapp på köpet. Kan det vara att det inte är någon snö och att jag inte handlat klappar? Kan va så.. Får se om det kommer lite julkänsla på torsdag när vi åker till Småland och snön som dom tydligen fått? Ska göra ett stopp i Kalmar och shoppa julklappar innan vi anländer till pappa!

ÅH vad jag saknar min familj, släkt och vänner. Känns som det kommer bli en tuff jul.. Inte farmor vid bordet :( Usch. Vill inget hellre än att tomten ska komma med henne och farfar i säcken. Men farmor och farfar kommer hela tiden vara med mig i mina tankar, som dom är dagligen!! Sen har jag ju världens absolut bästa pojkvän vid min sida! Och såklart familjen, släkten och vännerna som stöttar mig till tusen. Ni är helt fantastiska.

Nu ska jag knalla ner till ICA ännu en gång och köpa hårfärg. Hum ahh aja haha.. Lycka till Michaela!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback