Heart Chat Bubble

Har du oboy

Går förbi massa fulla människor utanför, vi hör allt eftersom vi har fönstret öppet. Går förbi ett gäng och en kläcker ur sig: öh, har du oboy hemma?
Hahaha fyllekäk kanske? Lät bara så jävla roligt när han sa det!

Jag hade ju mer föredragit pizza som fyllekäk ist för oboy, men alla har inte samma smak :) och för att tillägga.... Så är ju inte Simrishamn lika bra som Vimmerby på att ha pizzeria öppen mitt i natten för fyllekäk! Ett stort minus till Simrishamn där.

Nu ska jag sova med min underbara pojkvän och lilla huden. Imorgon eller ja, senare idag ger jag mig på det där med hårfärgning! Ett lycka till kanske? Lutar just nu åt ljusbrunt. Men den som lever får se :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback