Heart Chat Bubble

Julafton

Det är julafton om någon har missat det ;) jag har namnsdag idag, det är 6 månader sedan Teddy och jag träffades för första gången!! :D vilken dag detta kommer bli!

Nu blir det julfrukost hos pappa sedan vidare till pappas släkt och sedan tills mammas släkt och till slut ska vi landa i Vimmerby hos mamma och då ska jag träffa Carro :D kanske kan bli Chaplin på detta ikväll. Vi får se vad kvällen tar oss :)

God jul alla och ha en jätte bra julafton önskar jag och Teddy. Ta hand om varandra.


Första julen utan farmor..... Finner inga ord för det :'( ska till hennes och farfars grav sedan. Saknar dom som in åt helvrte!! Tänker på er och älskar er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback