Heart Chat Bubble

Kär galen och världens lyckligaste

Kärlek är det vackraste som finns när man delar den med dom man älskar med hela sitt hjärta och när dom får hela världen att snurra runt! Har aldrig mått så bra som jag gör idag.

Jag har världens finaste pojkvän, min pappa, mamma och storasyster är den bästa familjen, min släkt är helt underbara och mina få vänner är dom dyrbaraste. Jag saknar min farmor och min farfar som för mig är hela min värld, jag vill ha tillbaka dom på jorden, men dom finns på andra sidan och svävar fritt bland alla änglar, men min farmor och farfar är dom finaste änglarna. Alla dessa människor är olika men en sak har dom gemensamt och det är att dom är det värdefullaste jag har i mitt liv. Tack för att ni finns, jag finns för er dag som natt och kommer följa er för varje steg ni tar i livet. Tack för att ni är dom ni är. Jag älskar er med hela mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback