Heart Chat Bubble

Lucia

Går ju inte iaf missa att det är Lucia-dagen eftersom hela FB verkar handla om det idag!

Tycker inte Lucia är något speciellt. Visst att det är jätte mysigt och allt. Har själv varit lucia och har räknat ut att jag varit det hela 6 gånger både stor lucia och lill lucia :) inte illa hehe.

Men glömmer aldrig den gången jag skulle va lill lucia och jag satt med mitt långa lockiga utsläppta hår och skulle släcka ljusen vid bordet. Swiiiiish sa det och håret stog i lågor haha nu flera år senare är det bara roligt och jag kan skratta åt det. Men just den dagen, dagen innan jag skulle vara lill lucia för första gången då bara grät jag.

Minns förra året på förskolan när vi skulle gå lucia med alla barn. Åhhhh det var så himla mysigt!! Hoppas dom haft en redigt mysig dag dom små liven :)


Hittade en bild sedan Emma var lucia :) hon var så fin!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback