Heart Chat Bubble

Motgångar

Jaha... Har sovit 5 timmar. Lyckat och sådär. Är hur trött som helst i huvudet och kroppen känns som spaghetti :(

Känns som det är så mycket motgångar för mig just nu :( känns inte alls bra detta. Sömnen går emot mig och alfa-kassan ber om massa papper som dom sagt att jag INTE ska skicka in. Nästa vecka är det jul och inte än ända julklapp är fixad. Vi aka flytta mellan jul och nyår. Blir bara så jävla trött på allt. Är jätte lätt irriterad och känner mig så stressad av allt :(

Men får väl se det som så att det är motgångarna som gör så att man blir en starkare människa, att man inte ska ge upp. För livet blir ju vad man gör det till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback