Heart Chat Bubble

Nyår

Today is the day! Som vi väntat på denna dagen hela veckan lång haha. Undra egentligen varför? Man kommer bara bli förvirrad när man ska skriva vilket år det är på tex: papper och liknande. Inget annat händer väl?

Vid 4 idag ska vi äta mat, fläskfilé, potatisgratäng och sallad. Ska försöka göra lite vitlöksbröd också till det. Sen blir det lite förfest här hos oss, sen får vi helt klart se vart kvällen tar oss :) känns som det iaf kommer bli en toppen kväll, avslutat året med min pojkvän och min bästa vän vid min sida och inleder det nya året med dom vid min sida också. Så..... Vad kan gå fel? :)

Vad hände under mitt 2011? Jag flyttade till Stockholm och fick vikarie jobb, flyttade tillbaka till Vimmerby i en lägenhet med Carro, fick vikarie jobb i Vimmerby, hade en fantastisk sommar, träffade Teddy på Öland under midsommar veckan, åkte ner till han den 15 juli och blev tillsammans med han den 30 juli och sedan dess har jag bott här nere och för några dagar sedan flyttade vi in i VÅRAN lägenhet! Vilket år det har varit!! Men nu tackar jag 2011 och välkomnar 2012!

GOTT NYTT ÅR, fullt ös... Wööööhööp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback