Heart Chat Bubble

Sommar

Var det rätt vinnare som vann idol? Jag har inget svar på det haha. Så säger grattis till båda :)

Ska snart krypa ner i sängen och kolla på film och sova. Imorgon ska jag och hjärtat till stranden med hundarna, mys!! Hoppas på lite härligt väder så det kan bli några bra bilder :)

Saknar sommaren, solen, Öland, grill kvällar och alkohol. Vill ha sommar nu nu nu! Man kan göra så mycket mer på sommaren än vad man kan på vintern! Så låt vintern springa över nu!!

En bild från Öland 2011 under midsommar veckan på mig och Teddy då vi träffades för första gången!!!! :) 24 juli 2011 är den bästa dagen i mitt liv, det var verkligen kärlek vid första ögonkastet. Du är det bästa som hänt mig älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback