Heart Chat Bubble

Sovmorgon

Oj oj oj OJ! Ups, vaknade visst för 20 minuter sen. Tog mig visst en låååång sovmorgon idag. Teddy sover ännu, men det är förståeligt med tanke på hans dumma tandvärk. Ush tycker så synd om han. Men ska ändå snart väcka han eftersom vi ska börja packa lite smått idag :)

Det är nu det känns på redigt att vi verkligen ska flytta och bo tillsammans. Inget kan va bättre just nu! Det är Teddys första lägenhet och min... Sjätte haha. Om man räknar alla jag bott i. Men ändå min första som sambo livet. Jag är verkligen hel spänd inför detta :)

Redan fredag igen. Ikväll blir det såklart idol och mys. Som varje fredag :) Undra vad vi ska göra sen varje fredag när idol är slut?! Hoppas det kommer något nytt bra program :) vill att Robin ska ta hem hela skiten i år, HEJA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback