Heart Chat Bubble

En liten beställning

Jag som verkligen A V S K Y R att ha på mig jeans eller jeans leggings, ska ge detta ett försök. Har beställt hem 1 par svarta jeans och 1 par mörk blåa jeans leggings. Hum... Undra hur mycket jag kommer använda dessa? Jag tycker det är sjukt snyggt med höga jeans. Och då hittade jag dom svarta som var så sjukt snygga. Så ja... Som sagt, jag ska ge det en chans :) Fast dessa saker kommer inte trilla in hos mig förän i slutet på december :( Drygt att vänta. Men det kan det också vara värt. För då hinner jag ju gå ner i vikt också! Trillade även med en tröja och ett linne :)

Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på halv åtta hos mig och sedan på bonde söker fru. Har inte så mycket annat för mig då Teddy är och lirar boll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback