Heart Chat Bubble

Fars-dag

Hej pappa! Ännu ett år jag inte kan vara hos dig på fars-dag :( Jag vill iaf bara säga att du är världens bästa pappa, du finns alltid där dag som natt, du ställer alltid upp och kommer jämt med goda råd när jag sitter i en knipa. Du är inte bara min pappa utan också min bästa vän, du är min idol för jag ser upp till dig. Du är mitt ljus i mörkret. Du sprider lycka, glädje och kärlek omkring dig. Du sätter jämt alla i första hand och tänker inte på dig själv, för att du är världens snällaste och så jävla godtrogen. Du ger aldrig upp. Du är den starkaste människan som jag mött. Din starkhet måste du fått från farmor och farfar. Och jag hoppas jag kommer bli lika starka som er. Jag älskar dig med hela mitt hjärta. Och jag är så stolt, så stolt över att jag är din dotter. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback