Heart Chat Bubble

Tisdags shopping

Har klickat hem lite saker. Det är egentligen förbjudet just nu i och med att vi snart ska flytta. Men köpte faktiskt nästan alla saker på rean så det blev billigt och bra :) Har länge kollat på klänningen och nu tyckte jag det var dags att den ramlade in hos mig! Har tänkt att ha den på juldagen då vi ska gå ut och partaja med mina vänner i Småland :D

Är hel spänd inför våran flytt, längtar så mycket så jag håller på att längta ihjäl mig!! Vi ska snart ta en tripp till Ikea och köpa lite smått och gott. Skrev 3 olika listor igår på saker vi ska köpa.

Som tur är så har jag nästan alla saker som man ska ha till en lägenhet då jag under åren varje gång jag fyllt år fått fulla lådor av mamma med massa "hemma i flytta från saker". När jag fick dom varje år tänkte jag alltid åh vad tråkigt!!! MEN sen när jag väl skulle flytta för första gången så blev det ist "FYFAN vad skönt, jag har alla saker som behövs" Så det blev ju bra i slutet iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback