Heart Chat Bubble

Äntligen

Igår skulle vi laga korvstroganoff som vi ALLTID innan har misslyckats med sådär ca 5 gånger, ska det ta 5 gånger innan man lyckas att göra en redigt god och smarrig korvstroganoff som inte smakar tomat, tomat och tomat rakt igenom? Haha. För oss tod det iaf hela 5 gånger innan vi lyckades. Fick hjälp av mamma igår hur man skulle göra och sedan hittade jag ett recept på google så blandade ihop dom och SMACK så blev det hur gott som helst :)

Igår kollade vi på Idol och myste hela kvällen, Amanda Persson gick vidare så nu fortsätter jag att kolla på Idol ett tag till framöver :) Vi var även hundvakt igår åt Tessi. Inte lite mer sugen jag blir på att skaffa en hund! Ahhhhhhhh!

Sitter helt ensam nu och bara glooooor, eftersom min korkade pojkvän fick för sig att han skulle åka och träna, när det var 8 minuter kvar tills träningen började. Där av får jag kalla honom för korkad just nu ;)

Ska ta en lång skön varm dusch nu och sedan göra god frukost till mig.


Muuums, MIN smarriga korvstroganoff!

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad gott det ser ut! Puss

2011-10-12 @ 17:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback