Heart Chat Bubble

Blond

Satt hos frisören i nästan 3 timmar idag. Kändes som jag skulle somna i stolen ett tag haha. Men jag häll mig vaken hela tiden. Och wöhööööö, VAD JAG ÄR NÖJD MED MITT HÅR NU! :) Ska verkligen låta det vara såhär nu som det är. Jag storm trivs redan som blondin. Har inte redigt hunnit ta något kort ännu, men lovar att jag fixar det imorgon :)

Imorgon åker jag och Teddy mot Högsby för att spendera några dagar i Småland hos pappa. Ska även träffa mina få vänner som jag har kvar i Småland, min släkt och sedan mamma. Jag hoppas på att jag ska hinna med allt :) Och till slut ska jag ta ett sista farväl av min fina och min bästa farmor, fyfan så jävla hemskt dag!!

Fast imorgon innan vi anländer till Högsby ska vi göra ett stopp i Kalmar och gå på Baronen och i stan och handla lite och äta god mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback