Heart Chat Bubble

Ehhhh

Till och börja med måste jag bara säga att blogg appen på mobilen S U G E R! Har försökt blogga hur mycket som helst genom mobilen, men det funkar inte. Blir redigt sur!! Ska det verkligen vara så? Att man inte kan blogga? WHAT EVER!

Igår hade jag och mitt hjärta myskväll. Vi köpte godis för 99 kr(?!?!?!!), 2 påsar chips, dipp, 2 läsk och sedan utöver det gjorde vi hembakad panpizza som blev hur god som helst, mums! Så ja.. Igår var det verkligen en fet fet fet fet lördag till max. Men man får ju faktiskt gotta till det lite extra ibland, när man är värd det ;)

Vaknade imorse och trodde vi hade sovit bort hela söndagen, men å andra sidan ska man ju sova ut på söndagar. Men iaf... Klockan var inte mer än kvart över 8 och jag kunde verkligen inte somna om. Försökte väcka Teddy, men han är ju så gott som sten död när han sover, så gav upp det rätt fort. Var vaken till 9 och kollade på Disneydags ca 10 minuter, sen somnade jag om igen och sov till 11.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback