Heart Chat Bubble

Fredag

Oj oj oj, vad denna vecka har gått fort? Helt sjukt fort med andra ord. Redan fredag! Veckorna bara springer iväg utan att man ibland gör något, rätt lustigt det där. Tiden står inte stilla, den bara rinner iväg.

Sitter och kollar på avfärgningsmedel men hittar inget, så idag behöver jag tips om avfärgningsmedel då jag ska fixa till mitt hår nästa vecka är det tänkt :) Och jag vill ju att det ska bli så bra resultat som möjligt. Så kom med era tips!

Nu ska jag duscha, sen ska jag göra frukost. Smarriga frallor (dom jag bakade igår) med smör, ost och skinka och sen in i micron, mmmmm. Hur gott som helst! Man får njuta lite mer, då det är fredag :) Men först...


Varje dag kollar jag in på Ginas hemsida. Och hittar nästan alltid något som jag vill ha. Och idag har jag kollat igenom hela deras hemsida. Och detta är vad jag hittat som gärna får bli mitt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback