Heart Chat Bubble

Fredags mys med mig SJÄLV

Blev dissad av min pojkvän för en grabbkväll med TV-SPEL!! Känns väl sådär.... Haha. Så ikväll blir Idol, Svensson Svensson, Cola och chips mina bästa vänner :) Inte så illa det heller, man får ju göra det bästa av det hela ;)


Mitt hjärta, min ögonsten, min prins, min diamant!
Du är det dyrbaraste och det mest värdefullaste jag har i mitt liv.
Du är allt jag behöver i mitt liv för att vara världens lyckligaste tjej.
När du ser på mig med dina gröna ögon, blir jag lika knäsvag som första gången du kollade på mig.
Dina pussar gör så att alla fjärilar flyger omkring i magen.
Jag svävar på rosa moln och känner hur underbart mitt liv blivit sen jag träffade dig.
Jag älskar dig med hela mitt hjärta, över allt annat i världen!
Den dagen denna rosa (plast ros) vissnar, den dagen, den dagen ska jag sluta älska dig.

Var inte orolig för du är den ända, även om himlen faller ner.
30 juli 2011 - då, nu imorgon och för alltid.
Michaela Karlsson hjärta Teddy Andersson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback