Heart Chat Bubble

Hur många lingon

Har precis kollat på hur många lingon finns det i världen. Det är en sådan himla bra film, man blir både glad och ledsen när man kollar på den och den är rolig också. Helt klart en av dom bästa Svenska filmerna!

Har varit ensam hela dagen, då min pojkvän dissade mig för att spela FIFA med sina kompisar, snällt va? Och nu är han och tränar fotboll, lite avundsjuk jag är på honom! Saknar att spela fotboll hur mycket som helst. Hoppas verkligen på att jag kommer hitta en klubb här nere som jag snart kan börja spela med. För jag vill verkligen spela, det bara kliar i fötterna på mig!!

Nu blir det att kolla klart på halv 8 hos mig och sedan kolla på all dramatik hos bönderna och vänta på att mitt finaste hjärta ska komma hem, så jag får hålla om han och pussa på han. Har inte fått göra det på hela dagen :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback