Heart Chat Bubble

Jag dansar aldrig nykter

Jag har verkligen varit kass på att blogga, men allt har ju haft sin förklaring. Men jag försöker att kämpa på för varje dag som går, det är tufft. Men jag försöker göra det bästa av allt.

Ikväll var det meningen att vi skulle ha varit i Småland och hakat på mina kompisar till Rookie. Men skippade det, med tanke på att jag förra året blev portad haha, ja idag kan man faktiskt inte annat än att skratta åt det.

Går ist in på min fjärde helg som nykter, wöhööö!
Ska mysa med min underbara pojkvän ikväll, ska titta på idol och äta chips :)

Mitt hår börjar jag få ordning på, S K Ö N T! Ska slinga håret på måndag. Sen efter det sticker vi till Småland. Kommer bli en jobbig vecka. Fasar verkligen inför begravningen. Ush, tanken på det får mig att bli gråtfärdig. Inget jag vill tänka på just nu, tar det då den dagen kommer.

Nu ska jag duscha sen fortsätta kolla på Prison Break!
Oj, en sak till......



Jag har inte direkt världens smartaste vän, men vad gör det om 100 år! Bästa kurvan - saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback