Heart Chat Bubble

Jaha

Är fortfarande skit sur över att det inte funkar att blogga genom mobilen, har försökt hur mycket som helst, men det går inte bara. Blir man irriterad eller irriterad? Är det bara jag som har problem med det, eller någon mer?

Har varit på Arbetsförmedlingen idag, och dom är ju till stor hjälp och sådär?

Har varit och kollat på en pälsväst idag, som jag absolut ska inhandla nästa vecka. Åhhh så snygg! Och jag höll på att hoppa ihjäl mig av lycka imorse när Mikaela skrev att hon hade ett silvrigt halsband från HM som jag var på jakt efter, som jag kunde få köpa. UNDERBART! :) Och som grädden på moset har vårat HM paket kommit idag med :) JIPPI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback