Heart Chat Bubble

Lördag

Godmorgon godmorgon. Eller ja... Morgon och morgon? Eftermiddag rättare sagt.

Igår lagade jag och hjärtat potatisgratäng, baconröra och rödvinssås! Jag typ lever på potatisgratäng, det är såååå sjukt gott. Teddy är rätt trött på att jag jämt jämt jämt äter det. Så igår åt han makaroner ist, det är ju gott och sådär? Töntapa han är ;)

Vi kollade på idol, och äntligen åkte Linni ut, bye bye. Resten av kvällen kollade vi på Prison Break :) och det hela slutade med att jag somnade på Teddy, trött trött trött tjej! Mysig fredag iaf :)

Nu ska jag hoppa upp ur sängen och äta frukost. Sen fortsätta kolla på Prison Break.

Resten av dagen har jag inte en aning om vad vi ska hitta på. Min snygga pojkvän kanske skulle ta och vakna till liv först den lilla sömntutan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback