Heart Chat Bubble

Måndag igen

Jaha då var det måndag igen. Jag ligger i sängen och väntar på att posten ska komma :) väntar på hela 4 paket! Mums. Hoppas verkligen att dom kommer idag. Nytt löshår, kläder, kläder och ett paket med smycken :) Jag spenderar verkligen alla mina pengar på kläder. Ush, vad det inte är bra egentligen.

Har haft en jätte mysig helg med mitt fina hjärta. Lagat super god mat, skrattat, myst och varit på äventyr med hans pappa och hans tjej. Mycket trevligt :)

Idag ska jag följa med han till körskolan, snällt va? :) så han blir klar med sitt körkort någon gång. Minns själv hur jobbigt det var att gå till körskolan, ush. Man verkligen plågades. Men körkort är så himla bra att ha. Man känner sig så fri med det :)

Ska även ringa på lägenheten idag igen. Hoppas ingen ville ha den i fredags så att vi får kolla på den och att den är okej, så att sen kan bli V Å R A N!!!! Vill verkligen ha vårat eget nu, så håll tummarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback