Heart Chat Bubble

Soffa till salu

Idag känns det sådär i kroppen. Sover för det mesta nu om dagarna tycker jag. Det är rätt skönt, för då tänker man inte på det tråkiga som händer. Men å andra sidan kan man ju inte sova hela tiden. Vill ju inte bli som min pojkvän ;) Som är en redig sömntuta!

Sitter och kollar lägenheter på blocket ca var annan minut i hopp om att det ska dyka upp nått till oss, så att vi kan få vårat eget någon gång. Åh vad jag längtar efter det. Så det är min sysselsättning idag. Att ligga i sängen och kolla på blocket. Låter inte alls kul, men det är det faktiskt. Då vi båda vill få tag i en lägenhet och sen kollar jag efter möbler också :)


Har även en svart skinnsoffa till salu om någon skulle vara intresserad!
Köpt förra året 2010 i mars för 4000:- säljer nu soffan för 2000:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback