Heart Chat Bubble

Världens bästa

Finner inga ord redigt. Vet bara att all luft, kraft och energi har sugits ur min kropp.

En ängel, den vackraste ängel har idag lämnat oss med sitt leende på vår jord. Hon finns inte längre, men hon finns i mitt hjärta längst där inne, där finns hon kvar med alla minnen jag har skapat med henne under alla dessa år. Hon har varit min bästa vän, min stjärna, mitt ljus i mörkret, min diamant, mitt allt. Jag kommer alltid minnas henne för den hon var, den pigga och alerta som alltid var glad och som bakade dom godaste kroppkakorna, den godaste maräng tårtan och dom godaste bullarna. Det är många tårar som rinner nu och jag vet inte om det finns något slut på dom. Livet är orättvist, men nu slipper du lida. Ta hand om dig där uppe tillsammans med farfar, vi ses en vacker dag på andra sidan i nangiala. VILA I FRID!

Jag ska kämpa här på jorden för din skull, jag ska vara lika stark som du har varit under alla år och jag ska kämpa in i det sista som du har gjort. Du är min idol! Jag älskar dig med hela mitt hjärta.
R.I.P - världens bästa och finaste farmor
ELSE-MARIE CARLSSON <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback