Heart Chat Bubble

Att det ska vara så svårt

Har nu länge funderat på vad jag ska göra med mitt hår. Och jag tror jag har kommit fram till en lösning. Men jag tvekar dock fortfarande, även att det liksom känns rätt och mer Micka än den färg jag har nu i skallen.

Hur ser jag ut nu?
Är väl typ av nått slag... Röd, brun, lila? Låter helt lustigt jag vet. Men det är faktiskt snyggt när man ser det i verkligenheten. Har försökt ta bild på det, men då ser det bara svart ut. Antingen är ljuset helt knäppt eller är det Iphonen som är dålig eller kanske rent av bara jag som är kass på att ta kort haha. Föredrar nog alla 3!

Hur som helst hade jag tänkt mig dessa färger. Ljusa slingor i brunt/blont överhåret och sedan bruna slingor i ljus/mörk brunt i underhåret. Vad tror ni om detta? Kom gärna med era kommentarer och om ni har andra förslag är dom mer än hjärtligt välkomna :)

Hade denna gång tänkt ge http://www.beautynet.se en chans på löshårs fronten. Hoppas att det är bra hår och ger bra resultat!

Underhårets förslag


Överhårets förslag


Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack gullet! :)



Angående håret här så tycker jag att färgen på nedersta bilden, det där "blandblond" är snyggt som tusan :D

2011-09-28 @ 15:08:45
URL: http://carrooouw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback