Heart Chat Bubble

Börja om från början

Har nu beslutat mig för att börja om min bloggning på nytt, lägga allt gammalt bakom mig och leva i nuet och verkligen anstränga mig den här gången. Så vi kan ju alltid hoppas att detta försök blir mer lyckat än det förra! Så välkommen till min nya blogg.

Tänkte börja det hela med att skriva några rader om mig själv, en lätt början på det hela.

Jag är en Småländsk sprallig tjej vid namn Michaela Karlsson även kallad Micka. Som just nu är arbetslös. Min nuvarande ålder ligger på 22 år fast den 15 februari kommer jag bli 1 år till äldre. Usch vad hemskt, känner bara hur åren springer iväg. Är uppvuxen i en liten skithåla vid namn Emmenäs, nu tänker ni säkert "vart fan ligger det" jo, det ligger en liten bit utanför Hultsfred, för Hultsfredfestivalen har väl alla hört talas om. Där har jag spenderat ca 20 år av mitt liv tillsammans med min pappa. Dom senaste 2 åren har jag bott i Vimmerby, Stockholm och nu i Simrishamn sedan bara någon månad tillbaka tillsammans med min pojkvän som jag älskar med hela mitt hjärta. Älskar att spendera pengar på kläder, smink och hår. Har spelat fotboll sen jag typ kunde gå, spelar inte i nuläge, men vill gärna, då det är något jag verkligen saknar. Älskar min familj, mina vänner och min släkt. Ja vad kan man mer säga, att jag är en aning galen, men är allitd glad, bryr mig om alla människor, vågar vara mig själv.

Är det något ni undrar så får ni gärna skriva en kommentar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback