Heart Chat Bubble

Deg söndag

Deg deg deg deg deg deg deg deg deg deg, sådär känns det idag! Jag känner mig helt klart som en deg, låter sjukt lustigt eller hur? Men hur som är det iaf en deg söndag. Har inte gjort ett skit idag. Legat i sängen hela dagen och kollat på film, det är vad jag gjort.
Men det är väl det söndagar är till för?

Ska snart laga mat med Teddy, har inte en aning om vad vi ska laga ännu. Men det blir säkert bra och gott som vanligt när vi lagar mat. Fast... Vi tjafsar oftast när vi ska laga mat, typ som ett gift par. För jag tycket inte Teddy kan tajma maten så allt blir klart samtidigt haha. Tjafsar lite en stund och surar lite på varandra, sen pussas vi och skrattar så är allt bra igen.

Min finaste storasyster fyller år idag. Massa grattiskramar och pussar till henne. Hon är verkligen världens finaste syster som finns. Det är verkligen en person som jag ser upp till. Hon är min bästa vän, min stjärna, min idol och min syster.
Hoppas du får en jätte bra dag :) Älskar dig!


Ikväll ska jag sitta spikad framför tv:n och kolla på mitt favvoprogram! JERSEY SHORE, finns inget bättre program än det, dom är helt galna och korkade. Kanske därför jag gillar det, för jag är likadan? ;)


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej lilla hjärtat! Vilken fin blogg! Puss

2011-09-25 @ 22:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback