Heart Chat Bubble

Gårdagens shopping

Igår stack jag till Malmö som sagt för en shoppingdag med Moa och Alex :) Fick med mig en hel del saker hem och det kändes som jag handlade upp alla mina pengar. Vilket visade sig när jag kom hem att jag inte hade gjort, så kunde shoppat lite till ;)
Men... Den som spar, han har! Blev iaf mycket nöjd med dagen och dagens köp.

Hade sjukt ont i fötterna när jag kom hem så jag vill bara lägga mig ner och dö kändes det som! Men mitt fina hjärta mötte mig vid stationen när jag kom med tåget, sen laga hade bacon och hamburgare åt mig när vi kom hem.
Myste, kollade på idol och film resten av kvällen med min prins! Perfekt avslut på dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback