Heart Chat Bubble

I väntan på Småländskt sällskap

Har bakat en till tuppkaka idag. Och vem har smyg ätit på den sen han kom hem från jobbet. Jo min pojkvän till kakmonster. För helt plötsligt fattades det hela 5 kakor ur plåten haha. Men kanske ska se det som ett gott tecken, då han tyckte att dom var jätte goda och sa att jag var duktig :) Vi har precis ätit mat, men han går ändå runt och äter kakor, så ja.. Dom måste varit fantastiska goda ;)

Som sagt har vi nyss ätit mat. Som jag har lagat. Kyckling, potatisgratäng och pommesbollar! Mums mums.

Ska ta och fixa till mitt hår nu, sätta i löshåret så jag har det gjort. För tål verkligen att se mitt korta hår. Usch! Jag känner mig naken utan mitt löshår. Att gå ut utan löshåret är som att gå ut utan kläder. Okej inte redigt samma sak, men nästan haha.

Ska kolla på idol vid 8 och idag hejar jag på Roshana Hoss. Sen vid ungefär 9 ska jag knalla ner till stationen och möta Carolina som kommer med bussen :D Resten av kvällen blir det soffhäng, skratt och massa prat!


Teddy Andersson
Min ögonsten, mitt hjärta, min prins.
Jag älskar dig med hela mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback