Heart Chat Bubble

Idol 2011

Vad håller Idol 2011 på med, eller rättare sagt kanske svenska folket? Röstar verkligen helt fel! Jag har aldrig innan varit för att kolla på Idol. Men detta året har jag kollat på det varje gång.
Men det börjar bli rätt så värdelöst med tanke på att det inte är någon bra alls som gått vidare?

Som tex igår, jag menar HALLÅ?!?!?! Dom som gick vidare, vad var det för skräp? Amanda som ens knappt kan prata i tv utan får ut "jag vet inte" och Moa som ens inte vet vad höger eller vänster är då hon kollade åt fel håll när hon sjöng.

Såg ni inte stjärnan Amanda Persson?!!!
Det är verkligen min favvo av alla i hela programet. Hon ser sjukt bra ut för att vara 15/16 år. Hon kan prata i TV och hon levererar verkligen när hon går upp på scenen. Hon är helt fantastik för attv vara så ung. Där snackar vi om en Idol.
Jag hoppas verkligen att hon får ett wild card på fredag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback