Heart Chat Bubble

Målare

Ush vad jag låg kvar länge i sängen imorse. Vaknade vid 10 och låg i sängen ända till halv ett?!! Men ja, det var så otroligt sjukt skönt så jag nästan inte alls ville gå upp idag. Men var faktiskt tvungen. Kan ju inte ligga i sängen hela dagarna.

Har hunnit med att vara på möte som gick bättre än förväntat :) Sen har jag hjälpt min lata eller rättare sagt otroligt lata pojkvän att måla. Jag själv är målarkungen medans Teddy är en sopa haha ♥
Vi har ätit super goda baugetter med ost&skinka på den ena och kycklingröra på den andra, mums!

Ikväll ska vi titta på Idol. Men innan dess ska vi hinna med att baka tuppkaka, åh det är verkligen min favvo kaka. Skulle lätt kunna leva på den. Mums! Hoppas att den blir bra. Återkommer senare angående kakan :) Nu ska jag ta en lång varm skön dusch.


Som en sommar dag, fast en aning kallare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback