Heart Chat Bubble

Mamma Mia

Har ni en bra lördags kväll? Hoppas att ni har det vad ni än gör :)
Jag har iaf haft en toppen kväll med Teddy! Vi har kollat på film Mamma Mia som gick på 3:an vilken sjukt bra film det är. Det är en sådan film som verkligen alla borde se. Vi gick till ICA förut och köpte hem massa godsaker till fimen. Det blev kex & ost, vindruvor, mandariner, ananas, godis, loka och cider, som vi gottat oss med. Mummmms!

Jag ska snart krypa ner i sängen och bli kliad på ryggen, åhhh! Finns det något skönare än det?
Att bli kliad på ryggen tills man somnar, det är verkligen helt underbart! Tur jag har en sådan otroligt snäll pojkvän som kliar mig ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback