Heart Chat Bubble

Namnsdag

Äntligen bokstavligt talat, så gick 2 bra vidare på Idol igår. Men är fortfarande hur besviken som helst på att Amanda Persson inte gick vidare. Jag typ bönar och ber att hon får ett wild card på fredag och kommer med!

Idag har jag namnsdag och jag tycker att det faktiskt är en speciell dag, men det tycker inte Teddy. Han ligger i sängen och bara skrattar åt mig och vägrar att säga grattis, snäll kille man har idag.. :( Jag som ville att han skulle göra frukost på sängen och klia mig på ryggen, men inte det inte. Han tycker inte att det är något speciellt med namnsdag. Men det ska jag allt lägga på minnet då han har namnsdag. Då blir det inget frukost på sängen eller tårta där inte, haha!

Idag kommer Carolina hit och ska stanna till på söndag! Har en fullbokad helg med andra ord som innebär myskväll, shopping, matlagning, fest och dagen efter snack med pizza och massa godsaker! Gissar på att detta kommer bli en grym helg :)

Idag ska jag baka en till sats med tuppkaka, då Teddy har ätit upp hela kakan det lilla kakmonstret!

Kommentarer
Postat av: Teddy

Buuu för namnsdagar! (bara för jag inte har ngn själv) älskar dig hjärtat!! <3

2011-09-29 @ 13:06:47
Postat av: Madde

Åh, grattis i efterskott lilla gumman! Puss puss

2011-10-03 @ 19:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback