Heart Chat Bubble

Onsdags mys

Idag har det verkligen varit onsdags mys på hög nivå.

Rostade mackor till frukost, som är det typ godaste som finns med mycket smör på, ost och sedan marmelad.
Apelsin marmelad såklart utan bitar.
Har bakat cornflakeskakor, skulle även påpeka att det var Teddy som la i kakaon. Det var tydligen viktigt?
Kollat på drömkåken SJÄLV! Då mitt filmsällskap somnade :(

Nu har vi precis lagat jätte god mat! Klyftpotatis, bacon, fisk i ugnen, vitlöksbröd, sallad och beasås. Mmmmm vad gott det var.
Nu är vi mätta och goa. Blir att vila en stund nu. Då jag har så otroligt ont i magen p.g.a Lingonvecka!!! :(

Kolla på film, mysa och äta daim glass blir kvällens aktivitet! Älskar min pojkvän mest av allt.


Mitt otroligt roliga filmsällskap ♥ så himla söt när han sover :)


Mmmmmm, GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback