Heart Chat Bubble

Sol, fest och oroliga föräldrar

Dagen har typ varit kass kass kass kass! Men som tur är har jag verkligen världens finaste och bästa pojkvän man kan ha!
Han får mig verkligen att må bra då det är dåliga dagar. Dom dåliga dagarna gör han till det bästa.
Åh vad jag är helt galet kär i han och älskar han med hela mitt hjärta!

Vi har kollat på sol, fest och oroliga föräldrar och snart ska vi se på Jersey Shore! Sen ska jag sova, eftersom jag ska åka till Malmö imorgon och spendera upp alla mina pengar på kläder tillsammans med Moa och Alex :)

Hörs imorgon! Sov gott.


Ibland får man gotta sig. När det är jobbiga dagar och när man har lingonvecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback