Heart Chat Bubble

Titta

Åhhhhhhhh! Hur söt är inte den här lilla läckerbiten? Mums på den. Sitter nästan varje dag och kollar på "liten hund" på blocket. Och gissa vem som har skit kul åt mig för att jag jämt söker på "liten hund", jo Teddy. Men vadå? Vill man ha en liten hund så vill man ju ha det och då är det klart att man ska söka på "liten hund" inget fel med det. Även att det låter sådär lite halv roligt haha.

Teddy har lovat mig att han ska köpa den till mig om jag är snäll, och det är jag ju. Jämt faktiskt, varje dag. Dock är inte Teddy lika snäll som ljuger för mig om att han ska köpa den till mig.
Så snälla, skänk en slant i min "liten hund" burk, tack på förhand för hjälpen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback