Heart Chat Bubble

Torsdag morgon

Godmorgon!
Har varit vaken ett tag, men har kollat på barnprogram. Töntigt eller hur? För att snart vara 23år. Men ibland får man faktiskt vara ett barn på sådär 5 år, det tillhör i livet att vara barnslig. För barnslighet är något man aldrig kommer att växa ifrån, eller? Det är vad jag tror iaf.

Igår efter att vi hade ätit den supergoda onsdags lyx maten som min fina pojkvän hade lagat så skulle jag vila. Somnade ist och sov i hela 2 timmar. Måste varit för maten var så mättande och så himla god ;)

Smakade den nya GB glassen igår som Teddy köpte hem åt mig för någon dag sedan. Mmmm, kan inte annat säga än att den var god, ni vet den där chokladen som finns i nogger glassen när man äter den på pinne, chokladen fanns med i denna glass i stora bitar, mums! Men glassen var väldigt mättande. Men helt klart värd att köpa hem :)


Den får A A A av A A A A A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback