Heart Chat Bubble

2,25 och grillpremiär

Vi sover hos teddys pappa inatt eftersom vi inte har tillgång till nya lägenheten än. Men allt är färdig flyttat :) Bara det tråkiga kvar nu, att städa! Blä, redan trött på skiten! Men det kommer gå fort när man väl sätter fart.

Som sagt är vi hos teddys pappa inatt. Vi har precis grillat, fast haha grillen gick sönder så vi fick steka allt i stekpannan. Men man fick iaf lite grill känsla ;) Gott som tusan blev det också. Nu ligger vi båda helt utslagna på soffan och jäser. Vi ska mysa hela kvällen och imorgon ska jag upp och jobba :)

Känns redan nu sjukt bra att vi fått våran nya lägenheten. Kommer bli super bra och vi kommer få så fint och allt sådant, kommer självklart fixa bilder före renovering och efter. Dock kommer det inte bli sådan jätte skillnad, men ändå :)

Vad gör ni denna fredag? Hoppas ni har det bra vad ni än gör.


Kommentarer
Postat av: ISABELLA

SV; nej jag är ganska säker på att det inte finns som app, men deras hemsida bli ju "mobilanpassad" så jag har den inlagd som bokmärke i min webbläsare i mobilen :))

2012-04-28 @ 22:04:38
URL: http://annaisabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback