Heart Chat Bubble

Amen vad fan

Jag som har ställt klockan och allt och gått in stenhårt för att få tag i jackan från HM:s nya kollektion blev en aning besviken nu när jag klickade in på deras sida och såg ryggen på jackan. Det var inte vad jag hade förväntat mig direkt. Så just nu känner jag för att skita i jackan. Trodde ju på att den såg ut som på framsidan även på baksidan. Men icke sa nicke. Har iaf ca 10 minuter på mig att bestämma mig om jag ska klicka hem den iaf eller inte. Men när man är tjej och ska bestämma något kan det behövas minst 30 minuter för att avgöra hehehe.


Kommentarer
Postat av: tesen

är det inte att man bara kan ha den utochin?

2012-04-26 @ 11:00:58
URL: http://barbiegris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback