Heart Chat Bubble

Bort med listorna

Tycker inte ni att min blogg börjar likna mer en "härlig" blogg nu än vad det innan har gjort? :) För det tycker iaf jag att den gör! Jag har ju faktiskt till och med fixat en header, bara det är ju ett kors i taket hehe. Fattas bara att jag ska lära mig hur jag fixar det där med månaderna och kategorierna (vill ju inte ha dom i en lista, utan bredvid varandra). Önskar även att jag kunde göra själva designen bredare. Har sökt lite på google om hur man gör, men vågar inte redigt ge mig in på det känner jag. Lämnar över det till någon som kan ist och kanske vill hjälpa mig med det + att kanske fixa det med månaderna och kategoerierna också, hjälp kan man alltid hoppas på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback