Heart Chat Bubble

Du betyder så mycket

Rensar bland all skit och då hittar jag detta från min fina vän Emma som jag fick när jag fyllde år. Alltså fyfan vad jag saknar Emma!!! Vi gjorde typ allt ihop när jag bodde i Vimmerby. Har inte träffat henne på hur länge som helst, och det känns skit, verkligen skit!! :( så Emma... Jag vill bara du ska veta att jag tänker på dig så jävla ofta hur du mår och hur du har det. Saknar verkligen allt vi gjort och allt vi gått igenom har bara stärkt våran vänskap. Vi har verkligen gått igenom allt mellan himmel och jord. Och jag är så glad att jag fått skapa alla dessa minnen med dig genom alla år, för dom minnen jag har med dig är dom bästa! Jag älskar dig ❤


Kommentarer
Postat av: Emma Haag - Fotoblogg

Åh världens finaste du, vad jag saknar dig!!!!!! :(

2012-04-26 @ 19:21:33
URL: http://haags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback