Heart Chat Bubble

Helg igen

Så var det helg IGEN! Känns som det nyss var helg. Veckorna och dagarna bara rusar iväg. Men det är bra för då kommer snart sommaren :) Fast när det blir sommar tycker jag allt kan gå lite saktare så man hinner njuta rejält :) Börjar dagen med energi dricka, så jag tar mig igenom hela mitt pass idag. Idag jobbar jag från 10-19 kommer säkert dock bli längre om det är mycket folk. Och imorgon jobbar jag från 11 och framåt. Men lovar att jag ska blogga så mycket som jag bara hinner. Men är så jävla trött om kvällarna när jag kommer hem haha. Så somnar oftast med en gång på soffan. Men hur som helst känns det hur jävla skönt som helst att ha ett jobb som jag verkligen älskar att gå till och verkligen vill utvecklas inom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback