Heart Chat Bubble

Kvälls kvalité

Njuter av att spendera tid med min underbara pojkvän och att jag är ledig imorgon för första gången på troligt länge känns det som. Ska bli så skönt att verkligen känna att man imorgon får ligga på soffan och ta igen sig för att man har gjort något bra nu i nästan snart 2 veckor :) Ska samla mig nu inför påsk helgen som kommer bli så sjukt rolig men också spännande och stressig. Har fullbokat nästan varje kväll under hela påsken. Puhhhhh. Så ladda batterierna behövs verkligen :)

Annars då? Jo livet rullar på och allt blir bättre dag för dag :) Känner att livet äntligen har fått lite mer livsglädje dels för att jag fått ett sådant bra och roligt jobb som jag verkligen trivs på och sedan för att förhållande mellan mig och Teddy stärker sig dag för dag ❤ Snart ska vi flytta också och börja om på en ny kula.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback