Heart Chat Bubble

Min och önskan att det vore min

Mitt hjärta sover så gott och Diva ligger på Teddy och sover, haha så himla gulligt ❤

Det är såna här dagar när man har sovmorgon man inser hur mycket man har i livet och allt man gått igenom tillsammans och hur lycklig man är när man bara kan ligga i timmar bredvid mannen i sitt liv och bara kolla på honom. Jag är helt förälskad i Teddy och kan med handen på hjärtat säga att när jag träffade han det var då mitt liv vände och fick sin mening. Vi har våra dagar då vi tjafsar, men det har väl alla? Men vi har ändå tagit oss igenom allt och vi vet vart vi har varandra vårat förhållande blir bara starkare dag för dag. Jag känner mig trygg med Teddy och han är min livs största kärlek. Vill aldrig förlora detta som jag idag har, vet helt ärligt inte vad jag skulle göra då. Älskling du är luften jag andas. Jag älskar dig med hela mitt hjärta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback