Heart Chat Bubble

Operation hårfärgning

Kändes redigt fint att klicka in på sitt bank konto idag och se att man hade fått en liten lön för det lilla jag jobbade i mars, kommer bli fett med pengar nästa månad, ihhh. Har ju en innestående lön första månaden. Men fick hur som helst en liten mini lön och det känns så jävla bra!!!!

Idag är jag ledig och typiskt så ska det regna. Känns som bak väder idag. Men vi ska ju snart flytta så blir inget bakande för den delen, ska ist ägna min tid åt bam baaam baaam BAM - OPERATION HÅRFÄRGNING! Spännande va? ;) hehe.
Har 3(?) alternativ att välja på känns det som.
1. Bli brun hårig.
2. Färga brun/rött igen.
3. Brun/rött som jag har nu, men göra några ljusare slingor.

Kan verkligen inte bestäma mig, ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback