Heart Chat Bubble

Röda läppar

Varför vaknar jag alltid 1 timme innan jag ska gå upp? Det är så varje dag när jag ska upp och jobba. Vill ju kunna sova tills klockan ringer fast känns rätt skönt att ändå vakna innan den ringer så man slipper höra den :) Tror att det är så att jag vaknar för att jag tror jag försovit mig. Rätt lustigt det där om man tänker efter. Men nu är jag iaf uppe och ska göra mig redo för jobb. Jobbar mellan 10-14/15 idag, alltså bara över lunchen. Så vi hörs senare idag när jag kommer hem :) Ska försöka fixa lite till på blogg designen då (som tex det där med månaderna bredvid varandra) för såg att Isabella hade skrivit hur man gjorde :) Stort tack för svar :) Hoppas bara min hjärna är på ON idag så jag rer ut hur man gör hehehehehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback