Heart Chat Bubble

Sa du dubbelt

Sorry sorry sorry och sorry tusen gånger om för jag uppdaterar så jävla kasst just nu. Men jag gör verkligen inget annat än att jobbar dubbla pass. Har jobbat och jobbat över varje dag denna vecka och även jobbat dubbla pass vilket innebär jobb från 10-22, vilket jag ska göra idag, imorgon och på söndag, yeeeeee! Är inte ett dugg pepp haha. För är väldigt trött vill jag lova er. Men har laddad upp mer energi dryck och choklad så får göra mitt bästa att palla mig igenom helgen. I have no life. Har ingen tid för min pojkvän ingen tid för att ringa mamma, pappa eller min bästa vän. Ingen tid för att gymma, vara tid för att jobba. Skulle lika bra kunna bo på jobbet för hinner typ ens inte hem förrän jag ska tillbaka igen. Men..... Pengar är ju nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback