Heart Chat Bubble

3 rätters & galet sällskap

Som ni vet är jag med alla odds emot alla hjärtansdag, men för att fira det lite lätt utan att överdriva och även min 23 årsdag imorgon så ska Kayca & Macke komma till oss ikväll. Så super mysigt!! Det är det paret som vi hänger med. Dom är som jag tidigare sagt guld värda :)

Vi ska ha 3 rätter ikväll, fast vi har inte den blekaste om vad vi ska göra. Så kommer bli en utmaning. Fast förrätt lutar åt någon varm macka med en röra troligen och huvudrätt kanske blir potatisgratäng och något smarrigt, efterrätten är redan spikad och det ska bestå av chokladnågot ala Kayca! Visst låter det som en underbar kväll? Åh vad skoj detta ska bli!!

Ska väcka min man nu så han vaknar till liv. Jävla sju sovare är han!!

Bjuder på ett litet collage som jag har satt ihop på Kayca & Macke. Visst är dom helt super gulliga ihop, dom är lika gnasiga och galna som dom ser ut och va. Precis som mig och Teddy haha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback